"נסיעה ויראלית": משפיעני הרשת הגדולים בישראל בוחרים ב-NewTaxi לנסיעות ייחודיות
בשבועות האחרונים, רשתות חברתיות כמו אינסטגרם, טיקטוק ופייסבוק מוצפות בסרטונים יצירתיים במיוחד, המגיעים היישר מתוך נסיעות במוניות של חברת NewTaxi. מדובר בטרנד חדש ויצירתי שסוחף משפיעני רשת מהבולטים בישראל, שהחליטו להפוך את המוניות לזירת יצירת תוכן מקורית וויראלית במיוחד.
מונית או אולפן נייד?
הטרנד התחיל כאשר משפיענים כמו ליאור דרור, מאיה בן עמי וגל גברעם החלו לתעד את עצמם במהלך הנסיעות במוניות של NewTaxi, כשהם משתפים את עוקביהם בחוויות מצחיקות, טיפים אישיים וסיפורים יוצאי דופן מהדרך. במהרה, הפכה המונית למעין "אולפן נייד", שמאפשר ליצור תוכן אותנטי, ספונטני ומרתק.
באחד הסרטונים הוויראליים, גל גברעם תיעדה את עצמה מבצעת "אתגר שאלות מהירות" עם נהג המונית, סרטון שזכה ליותר מחצי מיליון צפיות בתוך ימים בודדים והוביל את הטרנד קדימה.
חוויית הנסיעה שהפכה לתופעה חברתית
לדברי מנהלת השיווק של NewTaxi, הטרנד הזה נוצר באופן ספונטני לחלוטין, ללא תכנון מראש. "המשפיענים פשוט התחילו לשתף רגעים אותנטיים, ותוך זמן קצר הבנו שיש לנו כאן הזדמנות מיוחדת לייצר חיבור אמיתי עם הדור הצעיר וקהלי הרשת," היא אומרת.
בעקבות ההצלחה החליטה NewTaxi לשתף פעולה באופן רשמי עם מספר משפיענים מובילים, להעניק להם "נסיעות VIP" מיוחדות שכוללות ציוד צילום ייעודי בתוך המוניות, כדי לאפשר יצירת תוכן איכותי וייחודי יותר.
השפעה ויראלית מעבר למסך
ההשפעה של הטרנד הזה חורגת מעבר לסרטונים ויראליים בלבד. נהגי NewTaxi מספרים על עליה משמעותית במספר הנסיעות, בעיקר בקרב קהל צעיר שמבקש באופן מפורש נהגים שהופיעו בסרטוני המשפיענים.
מנכ"ל החברה מדגיש: "הקהל הצעיר מחפש חוויות אותנטיות וחברתיות. שיתוף הפעולה עם משפיעני הרשת מוכיח שהמונית היא לא רק כלי תחבורה, אלא מקום מפגש יצירתי ומרתק שיכול לייצר חיבור חזק בין המותג לקהל."
עם המשך העלייה בפופולריות של טרנד "נסיעה ויראלית", מתכננת NewTaxi להרחיב את שיתופי הפעולה עם עוד משפיענים מוכרים, במטרה להמשיך וליצור חוויות נסיעה מיוחדות שיהפכו לוויראליות ולבלתי נשכחות.